Servis produktov cistystyl

Potrebuje tvoj produkt nový náter alebo sa niečo nečakane pokazilo? Skončila ti záruka? Nevadí. Opravujeme všetký produkty, ktoré sú vyrábane našou spoločnosťou. Využi náš pozáručný servis a my sa postaráme o rýchle vybavenie tvojej opravy, aby si sa mohol čo najskôr tešiť z nášho produktu. Stačí nás kontaktovať e-mailom.

Ako prebieha servis?

  • Skôr, ako ti opravíme tvoj produkt, je potrebné zhodnotiť, aká závažná je porucha. Preto je potrebné nafotiť závadu a fotky priložiť do e-mailu ako prílohu. Veľké percento závad vieme opraviť jednoducho a produkt je po oprave skoro ako nový.
  • Do e-mailu je nutné uviesť kontaktné údaje (meno, priezvisko, bydlisko a telefónné číslo).
  • Po vyhodnotení problému a nacenení opravy ťa bude kontaktovať náš kolega, ktorý ti rád poradí, ako ďalej postupovať.
  • Ak sa rozhodneš využiť náš servis a náhodou nemáš doma škatuľu alebo obálku na odoslanie produktu k nám, pošleme ti škatuľu úplne zadarmo. Potom už stačí odoslať produkt na našu adresu.
  • Čas opravy, závisí od veľkosti poškodenia. Preto nie je možné presne určiť, ako dlho potrvá oprava. Keď produkt dorazí k nám, ihneď sa pustíme do jeho precíznej opravy.
  • Náš kolega ťa kontaktuje, keď bude už produkt opravený a pripravený na odoslanie.
  • Na záver, je platba za poskytnutý servis. Môžeš si sám vybrať spôsob platby a metódu doručenia. U nás neplatíš žiadnu zálohu ani vopred.

 Aký produkt je možné opraviť?

  • Možné je opraviť iba produkty, vyrobené našou spoločnosťou. Preto v popise produktu musí byť uvedený výrobca cistystyl s.r.o.
  • Nie je možné opraviť produkty, ktoré sú vo veľmi zlom technickom stave. Celkový technický stav produktu je hodnotený naším odborníkom po dôkladnom preskúmaní vami nafotenej závady. Preto si vyhradzujeme právo odmietnuť opravu takéhoto produktu. Takéto odmietnutia sú však zriedkavé a ojedinelé.

 

Ďakujeme Vám za využívanie Servisu / Opravy produktov u nás. Spoločnými silami znižujeme ekologický dopad na našu krajinu. Myslíme si, že každý pokazený produkt by mal dostať druhú šancu a že koniec záruky by nemal znamenať koniec životnosti produktu.

%s ...
%s
%image %title %code %s